Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

20 október 2010

Szerda

Köszönjük a képekre kapott dícséreteket! :P

ma elmentünk délután a temetőbe az én mamámhoz és apa nagyszüleihez...nem sűrűn járunk temetőbe, megvisel minket, ráadásul Lili már ugye kérdezgeti...nagymamám sírján rávésett kép van a mamámról...Lili köszönt neki, majd közölte, hogy nem köszön visssza a dédi :(:(:( én sem ismertem a mamám ő meg ugye főleg...mégis megértette mikor elmagyaráztam hogy LIi dédije néz vissza de már nem tud visszaköszönni...aztán próbáltam inkább arra rávezetni mennyire gyönyörű a farkasréti temető a sok színes fával a sok színes levelekkel :) tetszett neki
Apa nagyszüleinek is köszönt Lili, és ott közölte hogy nincs kép...:)
de a lényeg voltunk szépen rendet tettünk minkét sírnál:)

Holnap reggel fogorvos utána védőnéni...ja tényleg nem is mondtam, hogy kedden Dávid 2 oltást is kapott és úgy tűrte mint a kisangyal, alig sírt, de azt is akkor mikor megbökték
aztán elmentünk Szilvi ajánlotta konduktorhoz. AZt mondta, hogy igen van némi bibi de ne aggódjak! 1 hónapig csinálni kell a mozgásokat és ha netán nem fejlődne jól, akkor kell visszamenni, de megnyugtatott, hogy úgyis megjavul :P nagyon bízom benne, végülis elkezdett forogni is, biztos semmi gáz nincs :P

Lilikém már a "tél apó itt van..." c. gyerekdalt próbálgatja énekelni :):) meg kell zabálni!!!
és anyám tényleg mindjárt itt a Mikulás karácsony..("...mikulás, a megszokás, az unalom blokk..." :D:D:D rapülők, emlékeztek :P:P)

na megyek elteszem magam holnapra:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése