Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

04 június 2010

Péntek...

jó rég enm írtam már, bocsesz

Csöppünk egy angyal! eszik, alszik, hangját alig hallani. ma leesett a köldökcsonkja is így ma már rendes pancsi volt (nem is üvöltötte végig...)
kissé befrászolt mindekt a hízástalanságával (3010g-al született 2870gmal engedtek haza itthon másnap 2740g-ot mértünk majd két nap múlva 2720at...nagyon megijedtünk hogy nem akar hízni, de tegnap hál isten megindult és 2770et mutatott ma meg 2780at :)

de annyira kis csöpp :) imádom

Már Ádám is kezdi megérteni és már meg tudja finoman simizni a fejét anélkül hogy szegénynek fájna,és kéri magához hogy simizhesse :) Ádámom is imádom
Lilikém egy hisztigép, de azért őt is imádom :)

Én is jól vagyok de még midníg idegesít a "lé"....nagyon fáj a fejem mert (sajna de ez van) 3 szülés meghozta a nem látok jól effektust...szemüveg kell mert már iszonyatosan fáj a fejem...a csípőm iszonyatosan tud fájni már ültemben is (ahogy áll vissza majdnem norémlis helyére) de sajna még egy szülés még egy pár centi csípőre ahogy a csontok szétmentek...no sebaj...

lesz tesókocsink! igaz úgy volt hoyg enm kell de sajna a gyakorlat nem ezt mutatja...ha minden jól megy jövő héten már abban toligálom a gyerekeim! ja és hordozót meg bázistalpat is szereztem!!! naygon boldog vagyok hogy ez is összejött! (mert hoyg persze nem mindegy milyen tesókocsit tol az ember lánya :P)

Apa ma focizni van így egyedül vagyok itthon, de gyerekek már rég szunyálnak így nem gáz :)

holnpa apa dolgozik 2ig, és anuymék átjönnek délelött segíteni kicsit (levinni a "nagyokat" a játszóra amíg én összekapom a lakást...meg hoznak ebédet is (anyum kétnaponta főz nekünk , ami nagyon jól esik csak olya hülye érzés...nem is tudom elmagyarázni, mégiscsak nekem kéne főzni...de olyan jó hogy ezzel még enm kell foglalkozni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése